3 d’octubre de 2025, 13:22
Quart de Poblet reforça el seu suport a les famílies amb noves ajudes per a material escolar en Educació Infantil de 2n cicle
- L'Ajuntament convoca subvencions de 100 euros per alumne/alumna per a la compra de llibres i material escolar
Quart de Poblet, 03 d'octubre de 2025
L'Ajuntament de Quart de Poblet, a través de la Regidoria d'Educació, ha obert la convocatòria d'ajudes econòmiques destinades a l'adquisició de llibres de text i material escolar per a l'alumnat matriculat en Educació Infantil de 2n cicle (3, 4 i 5 anys).
Cada ajuda tindrà una quantia de 100 euros i podran beneficiar-se d'elles les famílies la renda de les quals per càpita no supere la quantitat establida en la convocatòria anual. A més, la unitat familiar haurà de residir i estar empadronada íntegrament a Quart de Poblet durant el curs acadèmic i haver adquirit prèviament els llibres i el material escolar.
Estes subvencions tenen com a finalitat alleujar la càrrega econòmica de les famílies en l'inici de curs, garantint que tots els xiquets i xiquetes del municipi disposen dels recursos necessaris per al seu desenrotllament educatiu.
El termini de presentació de sol·licituds s'inicia este divendres 3 d'octubre, i serà de 20 dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província (BOP), i hauran de tramitar-se a través de la seu electrònica municipal o mitjançant els registres oficials habilitats.
Les bases completes de la convocatòria, així com la documentació requerida i l'accés al tràmit electrònic, es troben disponibles en la pàgina web oficial de l'Ajuntament de Quart de Poblet.
L'Ajuntament de Quart de Poblet considera que l'educació és un pilar fonamental per al desenrotllament personal i comunitari. A través d'esta mena d'iniciatives, es pretén afavorir l'equitat en l'accés als recursos educatius, recolzant a les famílies i acompanyant a l'alumnat en el seu procés d'aprenentatge des de les primeres etapes.