EDUCACIÓ VIÀRIA (SECUNDÀRIA)

Nivell Educatiu:
Àmbit temàtic:
pawel-czerwinski--Y0qPpeO5Us-unsplash.jpg

Que els alumnes adquirisquen coneixements en les matèries següents:

  • Caminant per la carretera: Definició de les vies, tipus de vies, zones de vies, com i per on s'ha de circular i els senyals de trànsit.
  • Circular amb bicicleta i VMP: Aspectes de la conducció, per on circulem? Com circulem? Mesures de seguretat i quines vies podem utilitzar.
  • Conduir un ciclomotor: Actituds del conductor, aspectes de la conducció, velocitat, casc, hàbits de prudència, conducció segura i respecte de les normes.
  • Contacte amb persones víctimes d'accidents de trànsit. Conseqüències dels accidents. Alcohol i drogues.

 

TIPUS D'ACTIVITAT/ MATERIALS: Xarrada Educació viària Material didàctic propi, plantejant als alumnes activitats o col·loquis per a fomentar l'aprenentatge actiu. Ordinador i projector.

 

DATES REALITZACIÓ: Acordar amb el centre.

 

Núm. DE SESSIONS: Una sessió.

 

DURACIÓ DE L'ACTIVITAT: Una hora.

 

ÀREA QUE PROMOU / CONTACTE:

POLICIA LOCAL

Carlos García Bujeda

961536210 Ext. 1117

policia.intendente@quartdepoblet.es