Avenida Antic Regne de València s/n, Quart de Poblet (46930), València
(Complejo Polideportivo)

Finalitzen amb èxit les Jornades Escolars de Colpbol de Quart de Poblet

1.png

Finalitzen amb èxit les Jornades Escolars de Colpbol de Quart de Poblet

 

Quart de Poblet, 9 d'abril de 2025

 

Durant les tres últimes setmanes, Quart de Poblet ha celebrat les Jornades Escolars de Colpbol, organitzades per Quart per l’Esport en les instal·lacions de l'U.D. Quart de Poblet, i amb la participació de més de 600 alumnes de 5é i 6é de primària i 1r d'ESO dels centres educatius del municipi.

 

El dimarts 25 de març, primer dia de les jornades, van participar 170 alumnes de 5é de primària dels centres CEIP Molí d’Animeta, CEIP María Moliner, CEIP San Onofre, C.C. Purísima Concepción i C.C. San Enrique.

El segon dia, dimarts 1 d'abril, van ser 220 participants de 6é de primària dels centres CEIP Molí d’Animeta, CEIP María Moliner, CEIP San Onofre, C.C. San Enrique, C.C. Sagrado Corazón i C.C. Purísima Concepción.

 

Finalment, el dimarts 8 d'abril, li va tocar el torn a 210 estudiants de 1r d'ESO dels centres IES Riu Túria, IES La Senda, C.C. San Enrique, C.C. Purísima Concepción i C.C. Sagrado Corazón.

 

Durant estes jornades s'han disputat “liguillas” en format tots contra tots, fomentant la interacció entre centres, el respecte mutu, el treball en equip i el joc net.