Jose María Coll 8, Quart de Poblet (46930), València
OMIC és l'abreviatura per la qual es coneixen les Oficines Municipals d'Informació al Consumidor. Una OMIC és un servei municipal d'atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans poden sol·licitar informació sobre els problemes que puguen afectar-los com a consumidors.

Les finalitats són: 
Informar i orientar als consumidors sobre l'exercici dels seus drets.
Rebre denúncies i reclamacions dels consumidors.
Educació i formació en matèria de Consum
Els serveis que l'OMIC ofereix són:
La informació i educació dels consumidors i usuaris per a l'adequat i efectiu exercici de l'Acte de Consum i dels seus drets i deures com a consumidor La tramitació i resolució si escau de consultes, denúncies i reclamacions que presenten els consumidors
Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestiones
Inhibició reclamacions a altres organismes
Campanyes d'informació, formació i educació en matèria de consum
Documentació tècnica
Arxiu legislatiu i normatiu
Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum
Col·laboració amb Associacions de Consumidors
Suport del Consell Municipal de Consum

Agenda