961531459
Subvencions a entitats sense ànim de lucre
Amb l'entrada en vigor de la Llei de Subvencions (Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions), l'Ajuntament de Quart de Poblet va aprovar una Ordenança Municipal que regula el procediment per a la sol·licitud i posterior justificació de les subvencions. Des de l'actualització dels impresos que serviran de base per a les sol·licituds fins a la creació d'una unitat administrativa que dona suport a la gestió de les subvencions, passant per l'assessorament per a l'elaboració i gestió de projectes, han sigut diverses les mesures adoptades per l'Ajuntament a fi de garantir el cofinançament de projectes d'interés públic i la gestió transparent dels fons que a ells es destinen.
Una de les propostes de l'Ajuntament de Quart de Poblet per enfortir la xarxa associativa en el municipi, en el marc de la nova llei, es manifesta a través de la signatura de convenis de col·laboració amb les associacions per a la gestió de determinats projectes i activitats d'interés públic. A més de la convocatòria de diverses concurrències competitives en diferents àmbits d'actuació.
Normativa
Ley 38/2003 General de Subvenciones
RD 887/2006 Reglamento General de Subvenciones
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.
Ordenanza Municipal de Subvenciones
Qui ho pot sol·licitar
Entitats i associacions sense ànim de lucre
Documentació a aportar
Si és convocatòria per concurrència competitiva, a part de la instància la documentació que es requerisca en les bases.
Requisits a complir
Associacions i entitats sense finalitat de lucre, inscrites en el Registre Municipal de Quart de Poblet.
On sol·licitar-ho
A través de la Seu electrònica de l'Ajuntament amb certificat de representant d'entitat.